Min fødselsdag: Brunch, outfit og et stort tak

Spa i Svensk idyl

Reklame. Ophold modtaget som gave.

For et par uger siden var jeg på Ystad Saljtsöbad, da jeg havde været så heldig at modtage et ophold på det luksuriøse spahotel i det sydlige Sverige. Jeg har længe gerne ville prøve det Instagram famøse spahotel og det var med sommerfugle i maven, da vi satte kursen mod YSB en torsdag formiddag. Jeg valgte at tage min mor med og det var bestemt en oplevelse der faldt i god jord hos hende. Ingen af os havde prøvet at være på spahotel før og med YSB som det første spabesøg, viste det sig at det bestemt ikke kunne slå fejl!

Vi fik en suite med panoramaudsigt ud over havet og da vi ankom, skulle vi selvfølgelig nyde et glas bobler, inden vi hoppede i badekåber og gik på opdagelse i spa området. Der er alt hvad man kunne drømme om og mere til, når det kommer til spa udvalget og det er da ingen hemmelighed, at vi måske kun nåede halvdelen af alt hvad der er at prøve. (Det må vi have til gode til næste gang!) Hvad der er værd at tilføje her er, at selvom man skal checke ud af hotelværelset kl. 11. om formiddagen har man adgang til spa området indtil sen eftermiddag. Der er endda mulighed for at man kan låse sin bagage inde – uden at betale ekstra!
Selvom hotellet er godt besøgt, er det ikke noget jeg synes man bemærker når man render rundt. Der er en meget afslappet og rolig atmosfære på stedet og man kommer helt ned i gear, når man tøffer rundt i badekåbe og tøfler. Et af mine favoritsteder er rummet med de store senge, meditationsmusik og udsigt ud til havet. Her kan man virkelig ligge i timevis og bare slappe af, rense hovedet for tankemylder og bare falde hen i ekstase.

Maden på hotellet er fantastisk smagfuldt! Til aftensmad spiste vi på Restaurant Port – hvilket også er den restaurant, hvor morgenmaden bliver serveret. Her fik vi torsk serveret på moste kartofler, røget hvidvinssauce og sæsonens grøntsager. Mums hvor det smagte! Til morgenmad tog vi lige hvad vi havde lyst til og af flere omgange – der er heller ikke en finger at sætte på deres morgenmadsbuffet.

Lyder jeg begejstret? Det er jeg i den grad! Jeg kan ikke vente til at jeg skal derhen igen. Hvis du endnu ikke har booket et ophold på YSB, så kan jeg kun sige at du bliver nødt til at prøve det! Det er virkelig et besøg værd <3

Hvis du vil se flere billeder fra mit ophold på YSB, kan du besøge min Instagram @stephaniejuncher.