Den ultimative PR “Fidus”

Det sker til erhvervslivet, non-profit og foreningen ledere, når deres pr-budget undlader at levere afgørende eksterne publikum opførsel de skal nå deres afdeling, afdeling eller et datterselskab mål.
Adfærd de burde have modtaget fører direkte til øger i gentagne køb; voksende fællesskabsstøtten; mere tech virksomheder angive den overordnedes komponenter; øget kapital donationer; stærkere medarbejder opbevaring priser; nye bølger af udsigterne, eller sund medlemskab stigninger.
Hvis at ringe din klokke, skal du tage to handlinger.
Først, insistere på, at din pr aktivitet er baseret på en grundlæggende forudsætning, som dette: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
For det andet, som manager for hvem de arbejde, få personligt involveret med de professionelle administration af din PR-indsats. Fortælle specialister, at du skal liste, så prioriterer de vigtigste eksterne publikum hvis adfærd effekt enheden mest.
Identificere, uden for publikum sidder på toppen af din skifer, og vi vil arbejde på det lige nu.
Intet sker, naturligvis, indtil du samle nogle fyndige oplysninger. Nemlig, hvordan medlemmerne af den centrale målgruppe, hvis opførsel påvirker din afdelings succes eller fiasko, faktisk opfatter du?
Du og/eller din PR team skal interagere med medlemmer af denne målgruppe og overvåge deres opfattelse ved at stille en række spørgsmål: kender du noget om os? Hvad har du hørt om vores tjenester eller produkter? Har du nogensinde haft kontakt med vores organisation? Var det tilfredsstillende?
Tricket her er at forblive årvågne for negative tegn, navnlig usandheder, overdrivelser, unøjagtigheder, rygter og misforståelser.
Når du har gennemført denne øvelse, vil du har indsamlet råmaterialet skal du oprette en korrigerende pr mål. Det kan sigte til at fastsætte en unøjagtighed, opklare en misforståelse eller lægge rygtet at hvile.
Hvordan du kommer til dette mål, men er et andet spørgsmål, fordi du har kun tre strategi valg når det kommer til opfattelse / mening betyder noget som dette. Oprette opfattelse/mening hvor der ikke er nogen, styrke eksisterende udtalelse, eller ændre den. En advarsel: sikre, at din nye strategi er en indlysende match til din nye pr målsætning.
Nu, alarm dit hold til en virkelig skrive udfordring-en besked til opgave med at ændre opfattelsen af ulovlige. Hvilket betyder, at din forfatter skal producere en besked, der ændrer hvad mange target publikum medlemmer nu tror. Ingen let opgave!
Det skal være klar over, hvordan den nuværende opfattelse er ude af trit. Og det skal ikke kun være sandfærdig, men overbevisende, overbevisende og troværdig hvis det er at føre i sidste ende til den ønskede adfærd. Ægte tunge løft!
Af den måde bevarer beskeder som det bedste deres troværdighed, når den leveres sammen med en anden nyheder meddelelse eller præsentation, snarere end en dedikeret, højt profilerede pressemeddelelse.
Taler om levering, er det tid for dig og din PR team at vælge kommunikation taktik til at bære dette budskab i jeres til medlemmer af en målgruppe, der virkelig trænger til at høre den. Heldigvis er der snesevis af sådanne taktikker venter på din fornøjelse-taler, radio/avis interviews, brochurer, op-Red., newsmaker arrangementer, nyhedsbreve og mange, mange flere. Pas på, at de taktik du bruger har en rekord for at nå folk ligesom dem, du sigter på.
Det plejer være længe, før folk omkring dig begynder at spørge om fremskridt. Som, igen, vil sætte dit hold tilbage i udtalelsen overvågning tilstand ud blandt medlemmer af din målgruppe. Og de spørgsmål de stiller vil være meget lig dem, der anvendes i den første opfattelse overvågning session.
Forskellen vil denne gang være din meget opmærksom på hvor meget aktuelle opfattelser virkelig undergår forandring som du har planlagt. Du ønsker solid tegn at den fejlende opfattelse faktisk ændres.
Du kan altid skovl mere kul ind i kedlen ved tilføjelse af nye meddelelser taktik og derefter bruge dem mere hyppigt for at gøre hurtigere fremskridt.
Når du anvender en omfattende og brugbar plan som denne, har du meget lidt at frygte fra “et PR fupnummer.” I stedet, du er på vej til at nå de vigtigste publikum opførsel skal du have nået din enhed operationelle mål.
udgangen

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *